یک ماما

بزرگترین سایت استخدام ماما و ارائه خدمات مامایی

یک ماما

بزرگترین سایت استخدام ماما و ارائه خدمات مامایی

  • ۰
  • ۰

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به تازگی متوجه شده اند باردارند در درجه اول به شما تبریک می گوییم و امیدواریم با رعایت رژیم غذایی مناسب و اصلاح عادات رفتاری درست از این دوران به سلامت بگذرید و فرزند دلبندتان را در آغوش بگیرید.

با وجود شبکه های اجتماعی و مرورگر گوگل دسترسی به اطلاعات بسیار آسان شده اما اینکه کدام منبع درست است و می توان به آن اعتماد کرد و کدام منبع اطلاعات درستی را بیان نکرده کمی کار را مشکل کرده. اغلب برای مراقبت های معمول بارداری وارد صفحه های مختلف می شوند. از ورزش های دوران بارداری تا تغذیه و رژیم غذایی همه را می توان در گوگل پیدا کرد اما حواستان باشد برای دست به کار شدن و شروع این مراحل با ماما همراه خود مشورت کنید. اگر هم هنوز برای رزرو ماما خصوصی اقدام نکرده اید به شما توصیه میکنیم همین الان, قبل از ادامه مطلب اینجا کلیک کنید و ماما همراه خود را انتخاب کنید.

 

مراقبت های معمول بارداری

تمامی دستورالعمل های دورن بارداری به سلامت مادر و جنین ختم می شود. اولین نوع مراقبت ارجاع به ماما خود و دریافت آزمایشات اولیه است.

مصرف مکمل ها در دوران بارداری

مهمترین نوع مکملی که به شما توصیه می شود مکمل اسید فولیک است. بسته به شرایط شما و بیماری های زمینه ای و خانوادگی میزان مصرف این دارو در افراد مختلف متفاوت است. یک ماما همراه می تواند شما را در این مرحله راهنمایی کند.

 

در اینجا برای ادمه مطلب همراه ما باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی