یک ماما

بزرگترین سایت استخدام ماما و ارائه خدمات مامایی

یک ماما

بزرگترین سایت استخدام ماما و ارائه خدمات مامایی

  • ۰
  • ۰

دوره های بارداری و باید ها و نباید ها را بشناسیم

 

بایدها و نبایدهای بارداری

ماه های بارداری:

بارداری به سه دوره سه ماهه تقسیم میشود که درهر دوره خانوم های باردار میتوانند علائم خاصی را در بدن خود مشاهده کنند.

سه ماه اول بارداری :

در پایان 28 روز انتظار میرود که یک دوره قاعدگی شروع شود و در صورتی که اتفاق نیفتد احتمال بارداری وجود دارد.اولین روز دوره بارداری شما ,آخرین روز از دوره قاعدگی است.از زمان تشکیل جنین تا پایان 4 هفته اول تغییراتی ایجاد میشود که فقط با چشم غیر مسلح قابل مشاهده است.سیستم عصبی و سر و اندام ها شروع به جوانه زدن میکنند و حتی در پایان هفته چهارم قلب نیز تشکیل شده است اما با اسکن های سونوگرافی نیز هنوز قابل مشاهده نیست.

در سه ماهه اول بارداری علائمی مانند تهوع صبحگاهی بسیار قابل مشاهده است البته این نوع تهوع میتواند در همه ساعات شبانه روز برایتان اتفاق بیفتد. با حفظ یک رژیم سالم و متعادل میتوانید این علائم را کاهش دهید. حساسیت به بوها میتواند این علائم را تشدید کند.

مشاوره با یک ماما جهت دریافت رژیم غذایی را فراموش نکنید.

فراموش نکنید که نوشیدن چای زنجبیل میتواند به کاهش علائم تهوع کمک شایانی کند.همه خانوم های باردار این علائم را نخواهند داشت اما اگر این علائم را دارید با مصرف چای زنجبیل در ماه دوم میتوانید این علائم را کنترل کنید.

میزان مصرف دمنوش زنجبیل تنها به پیشنهاد ماما خصوصی شما باید باشد.

 

ماما خصوصی

تغییرات رفتاری در سه ماه اول بارداری :

تغییرات رفتاری در سه ماهه اول بسیار قابل مشاهده است هورمون های شما بیش از پیش فعال خواهند شد و علائمی را در بدن شما بروز می دهند. به طوری که سبب تغییر در خلق و خوی شما می شود. تعجب نکنید این علائم کاملا طبیعی است. ممکن است حساسیت زیادی را تجربه کنید. بسیار طبیعی است اگر کمی پرخاشگر شوید و یا حساسیت بیشتری داشته باشید با گذشت زمان این حساسیت کمتر هم خواهد شد.

قطعا علایق و سلیقه های شما نیز در عادات غذایی تغییر خواهد داشت اما حتما پیش از مصرف مواد غذایی از یک ماما راهنمایی تغذیه دوران بارداری بخواهید. ما به شما ماما همراه را پیشنهاد میکنیم . ماما همراه میتواند در لحظات مختلف در کنار شما باشد و شما را راهنمایی کند.

ادامه مطلب را در اینجا همراه ما باشید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی